Radno vreme: od 8h do 19h, subotom od 9h do 15h
  Pratite nas na Facebook-u

  Cara Dušana 209, Zemun, 11000 Beograd
  011 316 87 01 / 011 316 87 00 / Hitni pozivi *555

Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Giulietta

Stil

Giulietta je kreirana sa sopstvenim stilom. U doba kada je sve lakše biti kao i svi ostali, ona definiše sopstvena pravila.

Ključne reči koje razlikuju prirodu ovog automobila su fluidnost, glamur i pouzdanost. Sa savršenim spojem sportskih osobina i stila, Alfa Romeo Giulietta redefiniše tehnološke standarde i emotivne vrednosti ovog brenda. Sportske osobine koje postaju prava dinamičnost.

Automobil sa pet vrata sa bočnom muskulaturom koji poseduje praktične stilske detalje (poput aerodinamičnog spojlera). Odvažna, elegantna prednja maska koju prednja svetla izrađena u LED DRL tehnologiji s funkcijom dnevnog svetla dovode do perfekcije. Takođe prisutna i na zadnjim svetlima, LED tehnologija na prednjim svetlima ističe izgled svetlosnih grupa ugrađenih na zadnji kraj. 

Profil ukomponovan kao lični pečat takođe ukazuje na okretnost i srž ovog modela, naročito zbog bočnih prozora koji podsećaju na izgled kupea.

Unutar Giuliette, celokupni koncept odiše laganim notama: uredne linije i prostrana instrument tabla. Putnički odeljak, primer za superlativ italijanskog stila, se sastoji od udobnih sedišta koja se nalaze u monohromatskom okruženju i stilski je poboljšan dragocenim zracima svetlosti.

PUTUJTE I KOMUNICIRAJTE BEZBEDNO ​

Blue&Me™ je sistem koji je promenio komunikaciju, informisanje i zabavu unutar vozila, a u korist udobnosti i bezbednosti. U potpunosti poštuje pravne norme, jer se može koristiti bez skidanja ruku sa volana.

Blue&Me™, kreiran u partnerstvu između Fiat Auta i Microsoft-a je sada dostupan na svim novim Fiat-ovim vozilima (Lancia/Alfa Romeo).

ŠTA MOŽE DA RADI​

Blue&Me™ vam omogućava da koristite mobilni telefon sa Bluetooth® tehnologijom u automobilu sa najbezbednijim mogućim uslovima, kao i da slušate muziku u digitalnom formatu, zahvaljujući hands-free funkciji i kontrolama na volanu.

Blue&Me TomTom je rezultat zajedničkog poslovanja sa kompanijom TomTom: ovaj sistem integriše prenosiv uređaj za navigaciju u automobil, dovodeći bezbednost do maksimuma i unapređujući ergonomiju pri korišćenju ovog uređaja.

Blue&Me™ je kompatibilan sa većinom mobilnih telefona na tržištu koji poseduju Bluetooth funckiju, a može se i ažurirati tako da odgovara novim standardim i telefonima.

“Blue&Me – TomTom” predstavlja rezultat parnerstva između kompanija Fiat Group Automobiles i TomTom i nadopunjuje telekomunikaciono-informatičku ponudu, sa najboljom potvrđenom tehnologijom prenosive navigacije, koju je obezbedio ovaj lider na tržištu.

Ova saradnja je omogućila odličnu integraciju između prenosivog sistema navigacije i automobila, postižući na taj način maksimalnu bezbednost i maksimalno lako korišćenje ovog uređaja.
Pored toga, fleksibilnost i mogućnost ažuriranja ovog uređaja, uz mogućnost osobnog podešavanja naslovne stranice Tom Tom aplikacije predstavljaju atest napredne tehnologije, koji pruža jedno novo iskustvo.

Ova tehnologija je postavljena u centralnom delu instrument table na Guilietti, čime je omogućen lak pristup i čitanje.

Namensko postolje, ubačeno na instrument tablu, omogućava fleksibilnost prenosivog navigatora i pruža mogućnost da se u potpunosti skine sa nje (može se koristiti i na drugim vozilima) dok je sistem istovremeno potpuno integrisan sa jedinicom za napajanje i sistemom bezbednosti.

“Blue&Me – TomTom” za Alfa Romeo, pored tradionalne funkcije navigacije, nudi i mogućnost pregleda i upravljanja informacijama u vezi sa vozilom putem integrisane Blue&Me tehnologije sa Bluetooth funkcijom, koja prepoznaje vozilo na kom je instalirana.

Glavne specifikacije:
4.3” touch-screen u boji;
4GB interne memorije, sa učitanim mapama cele Evrope, 45 zemalja;
Funkcijama se pristupa pomoću kontrola na volanu i glasovnog upravljanja.

Ekskluzivni odeljak “Car Menu” prikazuje i informacije o vozilu i priključenim uređajima:
• Funkcija “kontrolisana potrošnja goriva”: predlaze kako smanjiti zagadjenje životne sredine i potrošnju goriva uz pomoc pravilnog menjanja brzina i ubrzanja u skladu sa datim uslovima na putu.
• Prikaz infomacija na putnom racunaru: informacije o pređenoj razdaljini, upozorenje o količini goriva u rezervoaru i put do najbliže benzinske stanice
• Informacije o interesnim mestima, Alfa Romeo servisnim centrima, kao i o benzinskim stanicama sa TNG gorivom
• Upravljanje mobilnim telefonom spojenim preko Blue&Me tehnologije: pozivanje broja ukucavanjem na touch-screen, upravljanje pozivima, informacijama, kontaktima i informacijama o poslednjem obavljenom pozivu.

Blue&Me - TomTom nudi i nešto više – on poseduje i funkciju “IQ route”: Sistem naredne generacije iz kompanije Tom Tom za računanje trase, koji traži najbolju trasu prema dobu dana i vremenu putovanja vrši računanje koristeći bazu podataka koja prikuplja statističke podatke o uslovima u saobraćaju.

Korišćenjem glavne strane TomTom web aplikacije, prilagođene za Alfa Romeo, takođe je moguće ažurirati mape na uređaju i podeliti informacije o mapama pridruživanjem “MapShare” zajednici.

RadioNAV

Alfa Romeo Giulietta nudi skriveni sistem navigacije opremljen pop-up displejom. Jednostavno korišćenje i ergonomija omogućuju vozaču da sledi naznake ne skidajući oči sa puta.

Ova opcija predstavlja alternativnu opciju u okviru Blue&Me TOM TOM sistema navigacije dizajniran u partnerstvu brendova Alfa Romeo and Tom Tom.

Kućište koje je savršeno uklopljeno na centralnom delu instrument table odbacuje potrebu za kablom za napajanje, čime nudi ergonomičan i bezbedan rad.

To ima za ishod odličnu integrisanost između navigacionog sistema i automobila, dovedenu do maksimuma korišćenjem Blue&Me™ tehnologije, koja se može koristiti glasovnim upravljanjem i preko kontrola na volanu.

Sistem je posebno prilagođen za Alfa Romeo vozila i obuhvata touch-screen displej od 4.3", Tehnologiju IQ Routes™, mape Evrope sa 45 zemalja, interesna mesta i funkciju ažuriranja online mape.

BOSE® ZVUČNI SISTEM

Proizveden od strane američke kompanije Bose za Alfa Romeo vozila, lider u oblasti Hi-Fi akustike, ovaj sistem garantuje izvanredan kvalitet zvuka svim putnicima u svim uslovima vožnje. Hi-Fi sistem poseduje snagu od preko 500 vati i nudi akustični sistem koga čine glavni zvučnici i subwoofer sa 6-kanalnim digitalnim pojačalom za note koje obiluju basom koje su uvek dubokosržne i prijemčive i centralni zvučnik na instrument tabli za lelujave nijansirane zvuke.

Bilo da slušate rif gitare ili pun orkestar, zvučni sistem Bose®nudi iste emocije kao da slušate koncert uživo. Realistična reprodukcija, kristalno čisti visoki tonovi, pune i bogate note basa doprinose da zvuk dopre do svih putnika, pružajući osećaj kao da prolazite kroz mnogo veću sredinu budući da je audio sistem dizajniran specijalno za putnički odeljak. Da bi čulni ugođaj bio još jedinstveniji, integrisani procesor za signal automatski podešava note basa kako bi bile odgovarajuće jačine, dok aktivni ekvilizator garantuje optimalno automatsko elektronsko balansiranje proizvedenog zvuka na svim frekvencijama, odličnu usaglašenost i jasnoću tonova putem audio opseg, eliminišući neprijatnu distorziju zvuka, čak i u prolazima gde je jačina zvuka veća, kao i na visoko dinamičnim trasama.

TEHNOLOGIJA

TEHNOLOGIJA I BEZBEDNOST U STANDARDNOM PAKETU

Standardna oprema Alfa Romeo Giuliette obuhvata najmoderniji elektronski sistem za dinamičku kontrolu i bezbednost. Napredno prednje vešanje McPherson i MULTILINK zadnje vešanje su dizajnirani da pruže savršeni balans čak i u graničnim uslovima.
Giuilietta takođe obezbeđuje najbolje uslove vožnje u svim vremenskim prilikama pomoću Alfa DNA selektora kojim se biraju tri različita režima vožnje: Dynamic (Dinamični), Normal (Normalan) i All Weather (Vožnja u svim vremenskim prilikama).
Svi ovi sistemi garantuju sveukupnu bezbednost vožnje u Alfa Romeu, trakciju vozila i performanse. Sistem vešanja kod Giuliette iskazuje dvojni duh: s jedne strane sportski i zabavni, a s druge dominantan i udoban.

ALFA ROMEO DNA

Ovim sistemom se pruža mogućnost da se ličnost automobila prilagodi potrebama vozača i različitom stanju na putevima. 
Kada je selektor u DYNAMIC položaju, performanse automobila su upravo onakve kakve biste očekivali od sportskog duha bilo kog Alfa Romeo vozila: motor odmah reaguje, efekti korišćenja su odmah uočljivi, dok funkcija Electronic Q2 differential omogućava pristupanje krivinama potpuno bezbedno. 
Kada je selektor postavljen u NORMAL položaj, čak i svakodnevna vožnja postane zabavnija, garantujujući uvek udobnu, laganu vožnju. Potrošnja goriva će biti svedena na minimum. 
U ALL WEATHER režimu rada, Giulietta se naoružala za suočavanje sa najtežim uslovima prianjanja, pobuđujući sve svoje aktivne sisteme, uključujući i VDC i Electronic Q2. Reakcija motora će biti sve jača i kontrolisanija.

Kao automobil koji nas uvodi u novo doba, Alfa Romeo predstavlja najnoviju generaciju benzinskih motora za revolucionarne rezultate u pogledu performansi, ekologije i univerzalnosti. Konkretno, MultiAir tehnologija označava veliki generacijski odskok u poređenju sa postojećim benzinskim motorima. To se postiglo zahvaljujući principu koji predstavlja osnovu ove nove tehnologije: mogućnošću kontinualnog prilagođavanja glavnih elemenata koji garantuju optimalno sagorevanje pri svim brzinama i u svim voznim uslovima.
Inovativni hidro-električni sistem dovoda vazduha i sistem sagorevanja, koji je zamenio konvencionalni prigušni ventil predstavlja značajan rezultat sa aspekta životne sredine i ekonomičnosti

Od 10% do 35% veće maksimalne snage sa usvajanjem profila brega visokih performansi;
Do 15% većeg obrtnog momenta pri niskim brzinama zahvaljujući direktnoj kontroli podizanja ventila;
Uzimanje vazduha je poboljšano za 12 % zahvaljujući visokom pritisku vazdušne mase;
Smanjenje i do 10 % potrošnje goriva i emisije štetnih gasova zahvaljujući uklanjanju gubitaka pri radu pumpe.

Giulietta uvodi potpuno novu arhitekturu dizajniranu sa ciljem da zadovolji najzahtevnije kupce u pogledu stabilnosti, okretnosti i bezbednosti. Ovaj automobil pruža izvrsne dinamičke performanse i visok nivo udobnosti, zahvaljujući oplemenjenim tehničkim rešenjima koja su se koristila za vešanje, sistemu upravljanja nove generacije, laganoj a krutoj strukturi izrađenoj od materijala poput aluminijuma i čelika velike jačine i proizvodnim tehnikama koje pomeraju granice.

U vremenu koje obiluje velikim brojem znakova pitanja pojavljuje se Giulietta kao reper. Skovana je nova arhitektura za vozilo.
Dizajn koji je u Alfa Romeo ugradio dugogodišnje iskustvo u konstruisanju, a rezultat pomera granice. Celokupna arhitektura je redizajnirana u odnosu na prethodnu generaciju, uz korišćenje najinovativnijih materijala: aluminijuma, magnezijuma i čelika velike snage koji zajedničkim snagama pružaju visok kvalitet u pogledu snage i krutosti uz smanjenje težine. Lakoća takve arhitekture se ogleda u izvanrednim performansama uz značajno smanjenje kočenja. 
Novi limeni pod predstavlja sveobuhvatni sistem za sebe koji vrši paralelnu interaciju sa svakom pojedinačno mehaničkom i elekronskom komponentom u vozilu u cilju garantovanja okretnosti, udobnosti i bedzbednosti.

ARHITEKTURA

Giulietta uvodi potpuno novu arhitekturu dizajniranu sa ciljem da zadovolji najzahtevnije kupce u pogledu stabilnosti, okretnosti i bezbednosti. Ovaj automobil pruža izvrsne dinamičke performanse i visok nivo udobnosti, zahvaljujući oplemenjenim tehničkim rešenjima koja su se koristila za vešanje, sistemu upravljanja nove generacije, laganoj a krutoj strukturi izrađenoj od materijala poput aluminijuma i čelika velike jačine i proizvodnim tehnikama koje pomeraju granice.

U vremenu koje obiluje velikim brojem znakova pitanja pojavljuje se Giulietta kao reper. Skovana je nova arhitektura za vozilo.
Dizajn koji je u Alfa Romeo ugradio dugogodišnje iskustvo u konstruisanju, a rezultat pomera granice. Celokupna arhitektura je redizajnirana u odnosu na prethodnu generaciju, uz korišćenje najinovativnijih materijala: aluminijuma, magnezijuma i čelika velike snage koji zajedničkim snagama pružaju visok kvalitet u pogledu snage i krutosti uz smanjenje težine. Lakoća takve arhitekture se ogleda u izvanrednim performansama uz značajno smanjenje kočenja. 
Novi limeni pod predstavlja sveobuhvatni sistem za sebe koji vrši paralelnu interaciju sa svakom pojedinačno mehaničkom i elekronskom komponentom u vozilu u cilju garantovanja okretnosti, udobnosti i bedzbednosti.

START & STOP

Ovaj uređaj, koji vozač u svako doba može uključiti ili isključiti, automatski zaustavlja i pokreće vozilo prilikom zastoja u gradskom saobraćaju, a u cilju smanjenja goriva, emisije štetnih gasova i buke.

ALFA TCT MENJAČ

To je sistem prenosa sa duplim suvim kvačilom, koji se sastoji od dva paralelno postavljena menjača čime se omogućava prebacivanje naredne brzine dok je prethodna brzina i dalje aktivna. Alfa TCT prekidač poseduje 6 brzina i 4 pozicije: parking (P), rikverc (R), neutralnu (N) i poziciju za vožnju (D).
Brzine se mogu menjati manuelno u TIP režimu rada pomerajući ručicu menjača gore-dole ili koristeći kontrole na volanu.
  
Ova tehnologija donosi istinske benefite:
Do 10 % manje potrošnje goriva u poređenju sa tradicionalnim automatskim menjačem sa konverterom obrtnog momenta
Prvi put da je isto kvačilo koje se koristi za oba menjača kombinovano sa Start & Stop sistemom:
Rezultat je veće smanjenje u potrošnji goriva i emisiji štetnih gasova
Prebacite sa automatskog na manuelni sekvencijalni režim rada jednim jedinim potezom
Brže i laganije prebacivanje brzina bez gubitaka na snazi i bez trzanja
Još veći osećaj sportske vožnje.

DUAL PINION AKTIVNO UPRAVLJANJE

Ova nova generacija sistema upravljanja je posebno razvijena kako bi garantovala zadovoljstvo pri vožnji, po čemu je Alfa Romeo čuven.

Benefiti su odmah uočljivi:
- Direktno, osetljivo upravljanje u svim voznim uslovima
- Potpuna integrisanost sa sistemom kontrole dinamike vozila i sa Alfa Romeo DNA sistemom
- Velika udobnost pri vožnji usled podesivog servo volana
- Veoma lako manevrisanje po gradu i prilikom parkiranja zbog najmanjeg kruga okretanja vozila koji iznosi samo 10,9 m
- Potrošnja goriva je smanjena za 3 % u odnosu na konvencionalni sistem.

PREFILL

U Dynamic režimu rada, Giulietta takođe uvodi Pre-Fill (Pred-punjenje) – novu funkciju koja koristi VDC sistem da bi obezbedila vozaču najbržu moguću reakciju kočnice ikada.
Kada kontrolna jedinica detektuje neku opasnu situaciju koja zahteva naglo kočenje, na kočioni sistem deluje pritisak nekoliko trenutaka čak pre nego što vozač pritisne predalu kočnice kako bi se zagantovala najbolja moguća reakcija sistema i time smanjio zaustavni put.

Bezbednost

Alfa Romeo Giulietta je dizajnirana tako da nudi sveukupnu zaštitu i za vozača i za saputnike. Ovaj rezultat je postignut nakon više od 15,000 sati virtuelnih analiza, 100 kreš-testova, 150 HyGe testova i više od 100 testiranja sprovedenih na komponentama i podsistemima.

5 ZVEZDICA PO KLASIFIKACIJI EURO NCAP TESTA

Alfa Romeo Giulietta je dobitnik prestižne ocene od pet zvezdica po klasifikaciji Euro NCAP testa, što ga je uvrstilo u vrh lestvice u polju bezbednosti. Sveukupni zbir poena 87/100, potvrđuje da je ovaj automobil jedan od najbezbednijih automobila mini kategorije ikada. To veliko priznanje potvrđuje pažnju Alfa Romea usmerenu na sve aspekte zaštite i bezbednosti.

Ova ocena ima i veću važnost, uzimajući u obzir da je od 2009.godine Euro NCAP program usvojio novi sistem koji se sastoji od četiri oblasti koje se istovremeno procenjuju, a to su Stepen Zaštite Odraslih Osoba, Zaštite Dece, Zaštite Pešaka i funkcije izbegavanja i ublaživanja povreda, pojavom SBR funkcije (podsetnika za stavljanje sigurnosnih pojaseva), ESP funckijom i limiterom brzine.

AKTIVNA BEZBEDNOST

Giuliettina konstrukcija je u potpunosti nova i dizajnirana je tako da integriše i unapređuje različite sisteme bezbednosti do maksimalnog nivoa.
Optimiziran je svaki pojedinačni aspekt kako bi se zagarantovala maksimalna kontrola u svim uslovima, od šasije i vešanja, do sistema kočnica i upravljanja.

Vehicle Dynamic Control VDC (Dinamička Kontrola Vozila) je funkcija koja ide uz standardnu verziju, a koja vrši interakciju sa Alfa DNA sistemom (Dynamic, Normal, All Weather režimi vožnje), koji modulira strategije sistemskih performansi, dok istovremeno prilagođava radne parametre motora, menjača, sistema upravljanja Q2 elektronskog diferencijala.

Giulietta takođe nudi i Pre-Fill i DST sisteme (Obrtni moment pri dinamičkom upravljanju). Prvi sistem, koji se aktivira u DNA Dynamic režimu rada, nudi vozaču maksimalnu brzinu kočenja; drugi navodi vozača na pravilno manevrisanje u hitnim slučajevima šaljući impuls volanu.

PASIVNA BEZBEDNOST

Sistem bezbednosti u Giuletti, koji je toliko razvijen da je dobio maksimalni broj poena na Euro NCAP testu, povećava kapacitet prednje maske u apsorbovanju energije i smanjuje kako sile inercije, tako i mogućnost proboja u putnički odeljak. Bezbednost garantuje 6 vazdušnih jastuka; trodelni pojasevi sa duplim umetcima i limitatorom opterećenja; rasklopivim postoljem pedala i stubom volana; sistem zaštite protiv povreda vratnog dela druge generacije i Isofix dodaci. Svime ovim se garantuje optimalna bezbednost od siline udara svim saputnicima u vozilu.

PREVENTIVNA BEZBEDNOST

Alfa Romeo Giulietta usvaja LED tehnologiju na prednjim svetlima koja imaju funkciju dnevnog svetla koja se odmah pali na bočnim stranama svetala čim se upali automobil. 
Zadnja svetla, koja takođe poseduju LED tehnologiju, nude veću osvetljenost od konvencionalnih sijalica i veću bezbednost zbog izuzetno kratkog vremena aktivacije.

SNAGA VREDNA POŠTOVANJA

Nova Alfa Romeo Giulietta predstavlja izraz najnovijeg stila i ekologije. Sve verzije motora (osim verzije 1750 TBi) su opremljene Start&Stop sistemom, koji zaustavlja i automatski restartuje motor prilikom zastoja u saobraćaju u gradu. Indikator Promene Brzine takođe sugeriše kada treba promeniti brzinu u cilju optimizacije iskorišćenosti rada motora i smanjenja potrošnje goriva. Izvanrednost je postignuta primenom revolucionarnog MultiAir motora (1.4 TB MultiAir od 170 KS) koji postiže visok nivo snage dok istovremeno garantuje smanjenje od 10% emisija štetnih gasova i potrošnje goriva u poređenu sa konvencionalnim motorom.

VERZIJE

PROGRESSION PAKET​

Progression oprema obuhvata sledeću standardnu opremu:
• Alfa Romeo DNA;
• VDC sa funkcijama Hill Holder, Electronic Q2 and DST;
• Dual Pinion funkciju aktivnog upravljanja;
• 6 vazdušnih jastuka;
• Isofix dodatke;
• Start & Stop sistem; 
• DPF (JTDm motor).

Udobnost
• Manuelni klima uređaj;
• Svetla za maglu;
• 5” ekran osetljiv na dodir sa bluetoothom;
• Retrovizori sa električnim grejačima;
• Prednji prozori sa elektronskim pogonom;
• Trip kompjuter;
• Deljivo zadnje sedište.

Stil
• Dnevna svetla sa LED tehnologijom;
• Naplatci od 16";
• Zadnji spojler.

DISTINCTIVE VERZIJA​

Oprema Distinctive verzije nudi sve što nudi i Progression verzija plus sledeće:
• Automatsku klimu sa 2 selektora za dvojnu kontrolu klime u 2 različite zone automobila
• Radio komande na volanu
• Naslon za ruku za prednja sedišta sa prostorom za čuvanje stvari
• Sportski naplatci od 16" izrađeni od legura sa gumama dimenzija 205/55
• Kožni volan
• Hromirani obrub stakala
• Matrix Displej sa belim osvetljenjem
• Svetla za maglu
• Tempomat
• Metalne sportske papučice
• Rashladna pregrada

QUADRIFOGLIO VERDE PAKET​

Quadrifoglio Verde paket opreme nudi sve opcije kao i Distinctive verzija sa dodatkom sledeće opreme:
• Hromirana kućišta retrovizora
• Sportski kožni volan sa belim šavovima
• Komande na volanu za prenos brzina
• Zatamnjeni farovi
• Zatamnjena stakla
• Kožna sedišta sa mikrofiberom
• Suvozačevo sedište podesivo po visini
• Rezervni točak 17"
• Alu felne SPORT-CLASSIC 225/45 R17
• Bočne sajtne
• Povećana obojena kočiona klešta i povećani diskovi
• Crna unutrašnjost vozila
• El. podesivi i prekolpivi retrovizori
• Parking senzori napred i pozadi

Motori

1.4 TURBO BENZIN 120 KS​

Idealan motor za one koji traže automobil koji se bez muke može izboriti sa saobraćajem u gradu dok istovremeno održava tekuće troškove na minimumumu. Ovaj turbo motor obezbeđuje blagovremeno reagovanje čak i pri malim brzinama dok je korišćenjem sistema Start&Stop moguće drastično smanjiti potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova, pritom ne ugrožavajući udobnost i bezbednost na putu.

Tehničke specifikacije:
Cilindri: 4 u nizu;
Snaga: 88 kW (120 KS);
Obrtni moment Nm – obrtaji/min: 206 – 1750;
Menjač : 6-brzinski;
Euro 5.

1.4 TURBO BENZIN MULTIAIR OD 170 KS​

Mešavina tehnologije, koja povezuje performanse visokih nivoa sa najmanjom emisijom štetnih gasova i potrošnjom goriva u svojoj klasi za benzinske motore iste snage. Ovo je živahan i fleksibilan motor, ugrađen sa Start&Stop sistemom i sa nivoom potrošnje goriva i emisije štetnih gasova koji više liči na dizel motor nego na benzinski motor sa istom jačinom snage (4.6 l/100 km u gradu i 134 g/km emisije ugljen dioksida).

Tehničke specifikacije:
Cilindri: 4 u nizu;
Snaga: 125 kW (170 KS);
Obrtni moment Nm – rpm: 250 – 2500;
Menjač : 6-brzinski;
Euro 5.

1750 TBI OD 235 KS​

Ovaj motor može da se pohvali naprednim tehničkim rešenjima koja obuhvataju direktno ubrizgavanje goriva, dvostrukom varijabilnom kontrolom faze ventila, turbo punjačem i revolucionarnim sistemom kontrole koji oslobađa motor od “turbo rupa”. Dobijene performanse je moguće uporediti – ili su bolje od - performansi mnogih 3-litarskih motora, a ipak omogućavaju umerenu potrošnju goriva tipičnu za kompaktne jedinice sa četiri cilindra sa najvećom snagom koju je neki Alfa Romeo motor ikada postigao.

Tehničke specifikacije:
Cilindri: 4 u nizu;
Snaga: 173 kW (235 KS);
Obrtni moment: Nm – broj obrtaja/min: 340 – 1900;
6-brzinski motor;
Euro 5.

1.6 JTDM OD 105KS​

Fleksibilan i štedljiv dizel motor koji ostavlja bez daha zbog svog brzog reagovanja kombinovanog sa veoma malom potrošnjom energije. Verzija motora namenjena svakom ko traži automobil koji ima ličnost i svoj prepoznatljiv stil.

Tehničke specifikacije:
Cilindri: 4 u nizu;
Snaga: 77 kW (105 KS);
Obrtni moment Nm – broj obrtaja/min: 320 – 1750;
Menjač: 6-to brzinski;
Euro 5.

2.0 JTDM-2 140KS​

Asortiman Giuliettinih proizvoda se proširio uvođenjem motora 2.0 JTDM-2 od 140 KS.
Ova dugo očekivana inovacija dolazi sa proizvodima uzbudljivog razvoja koji se ogledaju u nizu paketa i dodatne opreme u cilju da zadovolje potrebe kupaca interesantnim prednostima.
Novi motor 2.0 JTDM-2 od 140 KS sa Start&Stop sistemom kao standardnom opremom predstavlja vrhunac u svojoj kategoriji u pogledu performansi obrtnog momenta i ubrzanja sa jedne strane i emisije štetnih gasova sa druge strane. 
Sa specijalnim karakteristikama, 2.0 JTDM-2 od 140 KS je motor sa najboljim odnosom potrošnje/performansi u svojoj kategoriji (tj. u asortimanu motora sa snagom od 130 do 150 KS).

2.0 JTDM OD 170 KS​

Specijalno za one koji svoj automobil koriste uglavnom na autoputu ili one koji žele vrhunske performanse od dizel motora. Ovaj motor omogućava automobilu da ponudi jednu od najboljih performansi u svojoj kategoriji, veliku fleksibilnost pri vožnji i najmanju potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova u svojoj kategoriji za automobile iste snage. Ova verzija je ostvarila uspeh u balansu između velikih performansi dinamike motora sa jedne strane i maksimalne udobnosti i korisnosti sa druge.

Tehničke specifikacije:
Cilindri: 4 u nizu;
Snaga: 125 kW (170 KS);
Obrtni moment: Nm – broj obrtaja/min: 350 – 1750;
Menjač: 6-brzinski;
Euro 5.

Uslovi finansiranja

Uslovi finansiranja: 

Cenovnik

 

Katalog dodatne opreme

Katalog

 

Tehničke karakteristike

 

Cena servisa

 

Uputstvo za upotrebu